Kontaktujte nás

Petr Mahrík
Account Manager pro Českou republiku
+420 776 066 730
office@inventini.cz
Chcete získat odpověď rychleji? Vyplňte formulář!
FAQ
Jak mohu objednávat?
Pošlete e-mail jednomu z našich obchodníků nebo do kaceláře. Zajistíme se o jeho realizaci a zašleme vám zpětný e-mail s odkazem na potvrzení objednávky a zahájení výroby.
Jak zaplatím za objednávku?
Po potvrzení objednávky systém automaticky vygeneruje proforma fakturu pro platbu.
V jakém formátu odesílat grafiku?
Vektorový formát (AI, CDR, EPS) je nejlepší volbou. Velké soubory, prosíme, zasílejte prostřednictvím služby wetransfer.
Co je to ERP systém?
ERP je náš interní systém pro zpracovávání objednávky. Umožňuje nám komunikovat se zákazníky, sledovat jednotlivé výrobní procesy, zajišťovat včas potřebné aktivity a garantovat našim zákazníkům přístup k aktuálním informacím.
Jak bude můj produkt doručen?
V závislosti na typu produktu a velikosti objednávky spolupracujeme s kurýry. Standardně zasíláme naše výrobky DPD nebo Raben kurýrem. Samozřejmě je také možné vyzvednout si vlastní zboží osobně a nebo specializovaným kurýrem.
Jaký je postup při řešení reklamaci?
Reklamace přijímáme na základě předložené fotodokumentace a popisu poškození.
Věc podléhá posouzení a předběžné analýze. Zpětnou vazbu obdržíte během 14 dní. Opravu provádíme v následné lhůtě 14 dní (zákonné lhůty). Vždy se však snažíme reklamace řešit co nejdřív. Vše provádíme v souladu s platnými předpisy a záručními ustanoveními.