Kontaktujte nás

Kontaktní údaje:

+420 770 620 611
office@inventini.cz

Chcete získat odpověď rychleji? Vyplňte formulář!

FAQ

Jak mohu objednávat?

Pošlete e-mail jednomu z našich obchodníků nebo do kaceláře. Zajistíme se o jeho realizaci a zašleme vám zpětný e-mail s odkazem na potvrzení objednávky a zahájení výroby.

Jak zaplatím za objednávku?

Po potvrzení objednávky systém automaticky vygeneruje proforma fakturu pro platbu.

Jaké je číslo bankovního účtu pro platby?

Banka: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1
Číslo účtu: 2501761632 / 2010
IBAN: 
CZ9120100000002501761632

V jakém formátu odesílat grafiku?

Vektorový formát (AI, CDR, EPS) je nejlepší volbou. Velké soubory, prosíme, zasílejte prostřednictvím služby wetransfer.

V jakých zemích či regioneh realizujete zakázky?

Naše produkty dodáváme klientům v rámci celého Polska, Česka i Slovenska.

Co je to ERP systém?

ERP je náš interní systém pro zpracovávání objednávky. Umožňuje nám komunikovat se zákazníky, sledovat jednotlivé výrobní procesy, zajišťovat včas potřebné aktivity a garantovat našim zákazníkům přístup k aktuálním informacím.

Jak bude můj produkt doručen?

V závislosti na typu produktu a velikosti objednávky spolupracujeme s kurýry. Standardně zasíláme naše výrobky DPD nebo Raben kurýrem. Samozřejmě je také možné vyzvednout si vlastní zboží osobně a nebo specializovaným kurýrem.

Jaký je čas pro realizaci objednávky?

Datum dodání závisí na druhu produktu a objednaném množství. Stanovuje se v době konečného schválení objednávky v systému ERP. Současná výroba počítá s maximálně 10 pracovními dny pro výrobu sedadel, regálových stanů a produktů linie FAN. Pro linii Pascal je výrobní standard maximálně 14 pracovních dnů. Jsme flexibilní z hlediska termínů. Pokud požadujete jinou dodací lhůtu, uděláme maximum, abychom vám vyšli vstříc.

Jaký je postup při řešení reklamaci?

Reklamace přijímáme na základě předložené fotodokumentace a popisu poškození.
Věc podléhá posouzení a předběžné analýze. Zpětnou vazbu obdržíte během 14 dní. Opravu provádíme v následné lhůtě 14 dní (zákonné lhůty). Vždy se však snažíme reklamace řešit co nejdřív. Vše provádíme v souladu s platnými předpisy a záručními ustanoveními.