Kontaktujte nás
Kontaktní údaje:
+420 770 620 611
office@inventini.cz
Chcete získat odpověď rychleji? Vyplňte formulář!
FAQ
Jak mohu objednávat?
Pošlete e-mail jednomu z našich obchodníků nebo do kaceláře. Postaráme se o jeho realizaci a zašleme vám zpětný e-mail s odkazem na potvrzení objednávky a zahájení výroby.
Jak zaplatím za objednávku?
Po potvrzení objednávky systém automaticky vygeneruje proforma fakturu pro platbu.
Jaké je číslo bankovního účtu pro platby?
EUR účet:
Banka: ING Bank Śląski S.A. ING O. w Rybniku
Číslo účtu: PL 54 1050 1403 1000 0024 1499 5254
Swift: INGBPLPW
PLN účet:
Banka: ING Bank Śląski S.A. ING O. w Rybniku
Číslo účtu: PL 64 1050 1344 1000 0090 3029 2420
V jakém formátu má být grafika odesílána?
Nejlepší je nahrát grafiku ve vektorovém formátu (AI, CDR, EPS). Velké soubory, prosíme, zasílejte prostřednictvím wetranstfer.
V jakých zemích či regioneh realizujete zakázky?
Naše produkty dodáváme klientům v rámci celého Polska, Česka i Slovenska.
Co je to ERP systém?
ERP je náš interní systém pro zpracovávání objednávky. Umožňuje nám komunikovat se zákazníky, sledovat jednotlivé výrobní procesy, zajišťovat včas potřebné aktivity a garantovat našim zákazníkům přístup k aktuálním informacím.
Jak bude můj produkt doručen?
V závislosti na typu produktu a velikosti objednávky spolupracujeme s kurýry. Standardně zasíláme naše výrobky DPD nebo Raben kurýrem. Samozřejmě je také možné vyzvednout si vlastní zboží osobně a nebo specializovaným kurýrem.
Jaký je čas pro realizaci objednávky?
Datum dodání závisí na druhu produktu a objednaném množství. Stanovuje se v době konečného schválení objednávky v systému ERP. Současná výroba je stanovena na maximálně 10 pracovních dnů pro sedadla, regálové stany a produkty linie FAN. Pro linii Pascal je výrobí standard maximálně 14 pracovních dnů. Jsme flexibilní z hlediska termínů, takže pokud potřebujete jinou dodací lhůtu, než je navržená, pokusíme se najít příznivější řešení.
Jaký je postup při řešení reklamaci?
Považujeme je za okamžité na základě předložené fotodokumentace a popisu poškození. Poškození podléhá posouzení a předběžné analýze. Doba odezvy na nahlášenou reklamaci je 14 dní a 14 dní na opravu (zákonné časy), ale vždy se snažíme řešit tyto výzvy okamžitě. Vše se provádí v souladu s platnými předpisy a záručními ustanoveními.